Tanter i trafiken

Igår var jag och Rickard med om många obehagligheter. Jag vill inte erkänna det men... tanter i trafiken är fanimej inte alltid så bra! På den lilla turen från Gumsbacken och hem såg vi 4 helgalna kärringar! En körde t.ex. på ett helplatt däck och bara tokkörde ut för en parkering och vidare, fälgskyddet for all världens väg... kändes det inge annorlunda i bilen tror ni? Sen var det en tant som stod stilla med bilen på en jättesmal väg ungefär 2 m framför en fika som man kunde åka upp på. Sen hade vi en som blinkade att hon skulle köra ut i en rondell men åkte in, farligt värre!! Ja, vad ska man ta sig till? Rickard sa med bestämd röst att det är därför han vill att jag ska köra mycket bil, för han säger att jag inte får bli en sån där tant!

Förresten så har jag ju glömt att skriva om den tant som jag mötte på cykel igår morse! Hon var så jäkla gammal!! Helt otroligt, en liten grå tant på en jättecykel ute i det här väglaget! Helt otroligt! Vad ska man göra med dessa gamlingar?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0