Härlig dag

En riktigt härlig dag! Började med en tur i skidspåret... det var kanske inte toppenkul, blev omkörd av två gubbar som bara for förbi medans jag stakade mig svettig. Jag har tänkt på en sak, egentligen tycker jag inte om att göra saker som jag inte är bra på. Men... Rickard försökte uppmuntra mig med att säga att dom där gubbarna kanske har åkt skidor i 30 år. Så ja, mina fyra gånger är väl svåra att matcha med det... om dom nu åkt så länge... kanske är dom bara naturliga talanger.... Ja, ja ingen vurpa iaf och tog mig runt på rekortid! Jippie! Gick dock ner för två backar....

Jag tog lite bilder också med mobilkameran men jag vetetusan hur jag ska få in dom i datorn....

Efter det bar det av till Daltop. Jag tog massor med fina bilder men dom lägger jag upp imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0