Vilken dag

Dagen började underbart, kl 7 var jag ute i skidspåret... 3 vurpor och ja... jag flög inte direkt fram i spåret sådär som dom gör på tv. Men va tusan, det gick ju rätt bra. Snygg var jag också! Shoppade lite igår och helt otroligt nog så passade allt perfekt! Så nu har jag en riktigt snygg outfit. Men det var ju tur att jag inte mötte någon i spåret, för trots min proffsiga outfit så... åkte jag lika proffesionellt som en säck potatis. Haha.

Sen kom jag hem och hade fått ett mejl från min handledare som var nöjd med det jag skrivit och jag svävade på moln en liten stund.... men.... sen gick det utför....

Handledaren ringde lite senare och ja... drog undan mattan under fötterna på mig. Han är så överambitiös och hojtar om en massa professorer som han tycker att jag ska kontakta men jag vill bara skrika att jag gör inte de här för att jag tycker det är kul utan för att jag måste, JAG VILL EGENTLIGEN INTE!!!

Men, men trots allt elände så vill jag tacka gud för jag har fått två riktigt bra besked ikväll. För ni ska bara vet hur många gånger jag sagt - gud giv mig styrka i stundet då jag är svag. Det har gett resultat!!!

Förresten så måste jag försöka ta kort på mig själv och min fina skidoutfit! Men jag har insett att billigt inte alltid är bra... min ena stav är redan paj... men, men jag får skylla på att jag körde så hårt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0