AHHHH

Hua, kan ingen bara vända mig på rätt köl? Kan ingen berätta för mig vad livet ska innehålla och trycka in det i mitt huvud och be mig att vara nöjd med det? Men man är väl bortskämd. Jag menar vad händer nu, vad händer sen? Livet ska väl typ vara ett enda äventyr... eller? Jag lider väl av åldersnoja och allmän schizofreni för ena dagen vill jag köpa hus på landet och bilda familj och nästa gång vill jag... pröva mina vingar, rädda världen, bestiga berg och köra motorcykel.

Jag ska kanske ge tarotkort en chans och se om det ger mig några svar här i livet ; )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kan kombinera alla dina drömmar vet du! :)Inget säger att man behöver välja :)

2010-05-25 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0