En uppdatering fran Estland

Nu star jag i lobbyn pa vart hotell. Igar var vi i Narva.... det var en upplevelse.... jag var helt tom när jag akte där ifran. Nu bar det av till Tallin och det ska bli jättekul!

Det här har varit en upplevelse vill jag lova. Det är nagot jag kommer att minnas för resten av mitt liv.

Gud va jag längtar tills vi far var film klar! Vi har filmat massor och tagit bilder, att vara grävande reporter har varit bade häftigt och plagsamt.

Det kommer massor med bilder när jag kommer hem!!!

Förhoppningsvis pratar jag Dalmal da ocksa ; )


Kommentarer
Postat av: maria

åh vad spännande! hoppades att du skulle skriva ett litet inlägg =)vad kul det ska bli att få höra allting! men det dröjer väl en vecka..

2010-05-09 @ 00:05:38
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0