Härlig resa

Estlandresan har verkligen varit kul! Vi gjorde ju mycket annat också, förutom att besöka utsatta barn. Jag fick träffa Camillas mamma och hennes kille. Vilka härliga människor! Dom fick en liten plats i mitt hjärta på en gång. En annan man som fick en alldeles speciell plats var kyrkoheden Arne som var med! Han hade en sån härlig inställning. Jag blev helfrälst! Så nu känner jag att jag bär upp mitt kors runt halsen med en helt annan innebörd och stolthet. Om jag ska gifta mig så vet jag vem jag vill ha som präst! Jag blev seriöst riktigt sugen på att gifta mig!!

Det var ett riktigt skönt gäng som var med på den här resan, och så hade dom ju den bästa dialekten i hela Sverige!! Fast... dom pratade mål också... ett eget språk lixom, då hängde jag inte med. Men dialekten från Dalarna, den får mig att smälta som inget annat!!

Tusen, tusen tack Camilla!! Jag är så jäkla glad att jag fått den här möjligheten!! Du har varit toppen att spendera 24 timmar om dygnet med!! : )

Tallin var väldigt vackert



Det fanns hur mycket blommor som helst!!



Prästen köpte rosor, jag och Camilla fick två var ; )



Jag vid en helig källa, hoppas jag blev botad och förlåten och allt de där!



Häftig kontrast, nytt hotell och gamalt hus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0