Igång!

I förrgår satte jag verkligen igång med min övningskörning! Visserligen på moppe, men va tusan den går ju i 50 så det var lagom fort för mig. Det var lite småläskigt men det gick bra. Det var riktigt kul att komma igång. Men jag vill ju köra riktig motorcykel!! Men Rickard tycker att jag ska börja med moppe och sen har vi ändå inte fått alla papper än så jag får väl nöja mig med det så länge. Men det var en grej som inte kändes bra, och det var att åka på rullgrus, jag blev spänd i hela kroppen och kunde inte slappna av, det kändes lite som att jag var nära döden... Ja, ja hur som helst så undrar jag vad jag kommer att få låna för hoj när de väl är dags... men det blir väl Rickards hoj så får han låna någon annans. HERE I GO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0