Jobbiga känslor

Va knepigt det är ibland... känslor som man inte riktigt rår för och så andra känslor som funderar över om det är normalt att känna såhär?

Ha, ha nu låter det som att jag är helt galen. Men alltså det är känslor som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med och vem jag ska prata med dom om? För jag tror inte riktigt att någon förstår mig... det är iofs inget ovanligt, haha.
 
Men det är egenligen två problem... men jag får väl låta tiden gå... och hoppas de hjälper : )

Fast jag ska nog prata lite med några väl valda personer också!

Fast egentligen finns det tusen jobbiga tankar och känslor i mig just nu. Men fokus ligger ändå på dom här två grejerna, det är lika bra, annars vetitusan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0