Magsjuka

Ja Tina, visst är det längesen jag skrivit...

Världen fortsätter att straffa mig för mina synder och jag försöker att inte protestera högljutt.

Var tusan ska jag börja, det här med plånboken vet ni ju redan så det struntar vi i. Hur som helst så åker jag till Estland nu utan mitt eu-kort och med min tur lär jag ju bli dödssjuk... så vi får väl se hur det går.

Jag opponerade i tisdags, det gick sådär men blev godkänd så det får man väl vara nöjd med. Hade väldigt ont i magen under tisdagen, trodde det var nervositet men det gick ju aldrig över! På tisdagskvällen blev det värre och på onsdagen funderade jag lite över om jag var döende, hade frossa och kramper i magen men jag skulle ju bli opponerad på så det vara bara att köra på. Där kom nästa "positiva" överraskning... jag fick välja, E eller kompletera och ha chans till bättre betyg. Efter lite morrande bestämde jag mig för att kompletera, eller göra om helt enkelt. Examinatorn tyckte att jag skulle ta bort fokus på vändpunkter. Jag min pinsamma sate började böla efter en stund, haha! Men det gick bra, det var tårar av blandade känslor. Jag påstår inte att mitt arbete är bra, absolut inte, det kunde vara så mycket bättre. Men ja... som man visste innan dessa opponeringar så skulle det inte gå helt rätt till och mycket riktigt. Men min examinator var snabb att tillägga "- det finns ingen rättvisa". Och visst är det så! Men jag vill poängtera att jag tycker inte mitt är bra! Jag tycker bara att vissa andra har fått mer skit än dom förtjänar och andra har fått beröm och betyg för något som... jag inte riktigt förstår... men ja... som sagt...

När jag kom tillbaka från skolan på onsdagen så kom magsjukan som ett brev på posten (eller vad det nu är) och jag är fortfarande inte bra! Det är bland annat därför som jag inte skrivit, jag har inte haft ork till något!! Men nu ska jag försöka sitta och plugga lite. Dags att klippa och klistra så får vi se vad det får för resultat.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0