Shopping

Idag kom Mimmi till Torvalla så det blev en sväng till Pingskyrkans biståndscenter. Just nu sitter jag med blöta strumpor i ett par skor som jag köpte som var så underbart fina att jag inte kunde låta bli.... men som sagt... dom är för små.... jag kommer få både fotsvamp och nageltrång av det här men skam den som ger sig!

Dagens fynd! Dags att börja virka! I Norrland hittar man unika grejer!

           


       



Ikväll ska jag till Linn och titta på Eurovision, sorgen har lagt sig lite... det hela är ju ett jippo för.... ***** ******* varelser, så då kan man inte begära så mycket. Det ska bli kul iaf!


Kommentarer
Postat av: karoline

Oh! Du kan verkligen fynda du, riktigt snygg kavaj! =)

2010-05-30 @ 12:05:59
URL: http://karolajnes.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Skorna o garnet va helt ok i min smak...du vet var min brevlåda bor...puss puss

2010-05-30 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0