Snurrar runt

Något typ av fel är det på mig... eller ja det är väl flera men nu har jag fått riktigt mycket knepiga tankar i huvudet. Jag har bokat tid för någon typ av andlig...eh.. ja någonting sånt den 2 juni. Jag har hittat en man som sysslar med hypnos i Norrköping och så har jag mejlat några adresser angående hundrasen pudel...

Det är mycket som cirkulerar i huvudet nu och jag vill så mycket. Det är kanske åldersnoja som spökar, jag vet inte. Jag skrev på msn igår med en tjej som jag träffade i Narva och jag är sååå sugen på att åka tillbaka och hon skrev att jag var välkommen hem till henne. Fan jag vill ju! Men jag är så feg!

Men, ja, ja det finns ju mycket jag vill göra här på jorden. Först och främst vill jag att Rickard ska sniffa på en pudel, men... jag har inte så höga förhoppningat, han är ju pinsamt allvarligt allergisk mot allt som är ulligt, hårigt och gulligt!

Vet ni en annan sak? Jag skulle vara väldigt mycket rikare och jag inte la ner så mycket pengar på skumma saker! Det är naprapater, nagelutbildningar, kostrådgivning, hudprodukter, hårborttagningsbehandlingar och ja... allt möjligt, och inte slutar jag heller. Men va tusan, det är ju såna som jag som får skumma små företag att gå runt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0