Obehagliga ungdomar....

Jadu... jag har tänkt på de här med ungdomar... och jag får väl ta det gamla citatet "jag har aldrig tyckt om ungdomar". Men de är väl så... i takt med att man blir äldre så kan man inte förstå vad det är som snurrar i dom där små hjärnorna! Fast... jag tror aldrig att jag var speciellt hemskt som ung... eller jo... fast... jag hade nog en hel del respekt i kroppen... eller nej kanske inte... skitsamma, det här gick ju inge bra. Men det jag vill komma fram till är iaf att jag träffade några tjejer för ett tag sen och det kändes som att jag riktigt kunde se igenom dom, hur små dom var inuti men hur obehagligt och tråkigt dom uppförde sig mot sin omgivning! Jag kunde riktigt se framför mig hur dom gör narr av den blyga tjejen i klassen och det... det irriterade mig... Men sen tänkte jag... dom flickorna kommer säkert också växa upp och förändra sig... och kanske till och med bli riktigt söta och goda flickor mot sin omgivning!.... Men idag är ändå tanken att tusan så obehagligt det är... med små elaka och uppkäftiga ungdomar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0