Laddat med glädje!

Igår var faktiskt en riktigt bra dag, vaknade dock rätt sur och less men sen blev det toppen!  Jag var såklart med den bästa kör man kan tänka sig men redan i torsdags blev jag riktigt rörd när en av medlemmarna tagit med en blomma, ett kort och en teckning till mig. Då känner man sig betydelsefull och speciell! Hur som helst så sjöng kören i kyrkan igår och det var jättekul och alla var så glada, pirriga och taggade. Min mamma var där och tittade också så jag kunde inte bli lyckligare! Sen blev det fika och lite sång igen och varken jag eller mamma kunde låta bli att fälla en tår! Tack för att jag har fått träffa dessa människor säger jag bara och jag är jätteglad att mamma fick träffa dom också!! Efteråt var vi laddade med ny glädje och kraft!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0