Ära

Då har man varit i kyrkan... idag fick jag äran att bära fram vinet under mässan. Det är tydligen en mycket märkvärdig uppgift så jag gjorde det med stor vördnad ; )

Men det här med kyrkan faller mer och mer på plats. Jag upptäcker endel spännande saker. Bland annat så är ju duvan en symbol för kyrkan och jag tycker verkligen inte om fåglar. Men det finns ett speciellt undantag och det är duvor. Dem har alltid varit speciella för mig, så idag så känns det lite som ett tecken.

En annan sak som jag är stolt över är att jag igår sa nej till något som jag sagt ja till allt för många gånger. Det är alltså dags att förändras på fler än ett sätt!

En söndagsfin kyrkflicka ; )





Kommentarer
Postat av: malin

käre kusin josefin...dom tvättar väl inte din hjärna på din praktik???

men kul att du trivs :)

2010-09-12 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0