Barnfria igen ; P

Då har man spenderat VÄÄÄÄLDIGT många timmar med sin lillkusin! Det har varit en riktigt upplevelse så jag och Rickard har fått en smak av en eventuell barnframtid. Igår vid läggdags var hon inte sådär supersugen så det blev en hel del skrik och stoj men efter lite teamwork och en stor skopa pedagogik så löste de sig så fint så. Kl 6 var det dock dags och vakna och jag som fått intrycket av morbror att man kunde gosa ner sig i soffan och slå på en film hade fel! Det var full rulle på en gång! Sen åkte vi iaf till Daltorp där hon blev rädd för diverse djur och torkad runt munnen med en disktrasa, tacka vettja landet.... hmmm.... Nåja, hon klappade och allmänt terroserade lite djur mot slutet av dagen och hur som helst så tror jag att hon är nöjd med sitt senaste dygn hos kusinjosefin.

Nu ser jag och Rickard fram emot en barnfri kväll med film och godis, och sen kommer vi att somna så sött ; P

På en promenad med ett barn finns det alltid massor med häftiga skatter på vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0