Gråtfärdig, slut och svullen

Nu vill jag använda en massa ord som jag som nybliven gudfruktig inte borde göra... men fan vilken jälva morgon!! Varför ska jag vakna upp och känna som... som jag gör. Som att allt jag drömt är sant. Kanske för att händelserna inte är sanna men för att känslorna i drömmarna ligger där någonstans inuti mig och pyr. Jag ska faktiskt skriva ner vad jag har drömt, vem vet, de kanske kan vara till nytta på något sätt. Men inte här, så mycket av mig själv tänker jag inte dela med mig av! Men vet ni en annan sak, jag vill inte gå till praktiken idag. Jag känner mig gråtfärdig och helt slut, ni skulle se hur svullen jag är kring ögonen!!! Men är inte det konstigt egentligen, att allt jag vill göra nu är att gå och lägga mig igen och inte öppna ögonen på vääääldigt många timmar. Men det är ju där, med ögonen stängda som mitt liv suger som mest! Suck...

 


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh vad tråkigt att du mår som du mår. Hoppas du mår mycket bättre snart! :) Kram

2010-09-29 @ 17:15:34
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0