HJÄLP!!

HJÄLP!!! Jag har precis suttit i 20 min och pratat med en försäljare! Men tro inte att det var i telefonen, nej, nej! Det plingade på dörren och där står en ung kille och säger något som jag inte förstår. Jag trodde att han skulle göra någon  men icke, snart stod de klart att han ville sälja årskrönikor till mig! Jag som knappt äger några böcker och jag fan inte tid att läsa dom få jag har!! Usch, jag har en sån obehaglig känsla i kroppen nu. Det lixom kryper i kroppen!! Men jag lyckades säga nej, fast de mår jag ju också dåligt över... att han la 20 min på någon som sa nej! Men va fan, jag fattade ju inte vad han ville! Nu sitter jag här och surar för att inte Rickard var här hemma och kunde skydda mig : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0