Ingen lust

Nu har det gått superlängesen jag skrev i bloggen... men jag har inte haft lust. Känner mig lite si och så. Inatt hade jag skitjobbigt. Drömde samma dröm hela tiden, jag gick upp på toaletten men sen när jag somnade igen kom den ändå tillbaka! Helt sjukt! På ett sätt kändes det som att det som hände i drömmen verkligen speglar mitt verkliga liv just nu. Ibland är de fanns läskigt hur tydligt drömmarna speglar sina problem.

Hur som helst så känns praktiken bra. Det är härligt och träffa så fina människor. Nu förstår jag verkligen vilken nytta kyrkan gör och välgöraren i mig bara brinner! JAG VILL OCKSÅ!!

En lagom glad och pigg tjej påväg till kyrkan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0