Somna om

Varför ska jag envisas med att somna om när jag vet vad det innebär?! Ändå kan jag inte förmå mig att gå upp kl 6 varje dag, för alla vet ju hur mysigt det borde vara att bara gosa ner sig och somna om igen... men en ond cirkel är vad det är..

Jag drömmer om så mycket konstigt! Det verkar som att det bra kokar en massa oro inom mig för saker jag inte ens visste om att jag oroar mig för! Och sen är det de här jobbiga... att de känns som att allt går i slowmotion och jag är för trött och slö för att se, höra och agera i drömmen... hmmm?

Nej jag tror helt enkelt att det får räcka nu, jag vet hur skönt det är att gå upp tidigt så det här med att somna om är inget för mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0